IV "Open Summer Circuit Training"

IV "Open Summer Circuit Training"

divendres, 21 de setembre de 2012

Tranquils només són 30 Km..


Estem en el centre del nostre entrenament per a la marató, este tipus de preparació és de càrrega creixent, és lògic i normal esperar que setmana darrere de setmana el nostre rendiment millore. Però saludem primer a tots els que pròximament s'enfrontaran als famosos 30 Km.

En la pràctica deuríem realitzar els llargs a un ritme sempre sostingut i deuríem córrer més quilòmetres amb menys esforç.
Este diumenge com tots ja sabeu ens enfrontarem als 30 Km. I el nostre cos no és una maquina perfecta així que la nostra progressió de rendiment no és sempre una línia recta i ens pot succeir que en estos llargs de 30 Km.  No correguem amb bones sensacions i ens coste acabar-los amb la facilitat que esperàvem.

Un entrenament de LSD que no ens funcione bé (un ritme molt lent, molt cansats, molta fatiga i mal de cames), no és un senyal d'una baixa forma perquè (l'estat de forma no desapareix de la nit al dia), només es tracta d'una perduda d'eficàcia provisional que se sol atribuir normalment a factors particulars. Per exemple, molt de treball durant tota la setmana, o per haver descansat poc o mal les nits del divendres i dissabte, o no haver menjat de manera adequada. Pot succeir que ens faça calor i molta humitat, o que no s'haja assimilat bé l'entrenament de la setmana.
Què hem de fer? Renunciar no pareix la decisió més lògica, encara que cal dir que no estarem en la condició ideal per a córrer una marató si no podem realitzar 30 Km.,
La solució pareix senzilla, estem inclús lluny de la marató, i reduint un poc la càrrega de quilòmetres en la setmana següent és suficient per a recuperar la nostra bona forma.

Tot este xicotet sermó ve al cas a la gran importància que li estem donant a este entrenament, que si que tindria si estiguérem a dos setmanes de la marató i fóra el nostre primer 30, però la marató esta prou lluny perquè no tinga massa importància. L'entrenament del diumenge, és només un entrenament més.
Així que tranquils, realitzem el nostre primer 30 de la manera més divertida possible i no traguem cap conclusió precipitada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada