IN MEMORIAM

divendres, 3 de maig del 2013

Vaig tindre sort al no acudir a Pego?


     Preparats! Llestos! Ja!, demà ens n'anem a córrer a Pego, la XXXI Volta a Peu ens espera amb els seus 10000 metres plens d'aventura, tota una aventura urbana.


     La Volta a la Marina es pot córrer de moltes formes i maneres i una d'elles és no passar per Pego, llavors podràs dir que no te vas esforçar en les pujades del Calvari de Pego, que no vas patir els estrets carrers del centre de Pego, que no vau esquivar els bol·lards de Pego, que no et van aplaudir els teus familiars 5 vegades en el passeig de Pego, que no vas se estar encallat en el quilòmetre 1,5 de Pego i així i tot podràs dir que has realitzat la Volta a la Marina.


     La Volta a la Marina es pot córrer de moltes formes i maneres però si no vas passar per Pego com podràs compartir amb els teus companys el teu esforç en les pujades del Calvari de Pego, com vas a queixar-te per no poder avançar en els estrets carrers del centre de Pego, com contaràs com no vau poder esquivar els bol·lards a Pego, com vas hi ha experimentar l'angoixa de quedar-se embossat en el quilòmetre 1,5 de Pego mentres els teus rivals han passat sense cap problema, si, es pot córrer la Volta a la Marina i dir, Jo no vaig estar a Pego!


     Arribara, el mes que ve, l'hora de fer balanç sobre la nostra Volta a la Marina. Les preguntes sorgiran de maneres diferents. Què he fet en la Volta a la Marina, en les meues carreres, amb les meues possibilitats, amb les meues marques? Vaig tindre sort al no acudir a Pego? La meua Volta a la Marina ha sigut completa si em falta Pego?
     A vegades ens refugiem en números i dades concretes: he corregut tantes carreres, he baixat la meua marca, he entrenat tantes hores, he millorat en açò o allò altre, he mantingut el meu estat de forma, he recorregut centenars de quilòmetres de carretera per a acabar la meua Volta a la Marina…
     Fer un balanç complet, seriós, no resulta fàcil. El nostre balanç seria incomplet i parcial si no afegírem les millors i les pitjors experiències i sensacions.

     Córrer la XXXI Volta a Peu a Pego ja no és possible per a molts de nosaltres, les inscripcions estan tancades, però l'any que ve si la crisi no ho impedix podrem confirmar si és veritat tot el que es diu i llavors les nostres experiències estaran completes i podrem dir a pesar de tot, Jo en vaig atrevir a córrer a Pego!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada