dimecres, 5 d’octubre de 2016

Sempre hi ha algo que contar

Per sort i com quasi totes les setmanes ens trobem amb dorsaleros repartits en infinitat de carreres i per sort sempre tenim a Máximo pujant-se al pòdium, és una costum de la què no ens cansem.

Esta setmana Máximo ha pujat tres vegades al podi, dos en 10K de l'ermita de Sant Antoni a La Vila Joiosa sent 3r en la categoria absoluta i 2n en veterà A i una vegada en els Castells d'Alacant on queda 2n dels veterans A. Altres dels nostres corredors que també han participat en carreres han sigut Rafa en dos el dissabte a La Vila Joiosa i en diumenge junt amb Manolo i Tania en La Mitja Marató per revels de Potries. En el Baix Montgó també hem tingut representació amb Bay i Paco que han sigut els encarregats de posar a Dorsal 19 en la classificació.

Com veieu sempre hi ha alguna cosa que contar en Dorsal 19, sinó són els trofeus que aconseguim, poden ser les carreres a les què acudim o les activitats que realitzem, o podem fixar-nos en la novetats que es presenten quasi diàriament en este món de la carrera a peu, o els sistemes d'entrenament, o d'alimentació, o de material, en fi molta informació és la que genera cada dia la carrera peu.

Els corredors estem moltes vegades assetjats per tanta informació que se'ns fa impossible escoltar, atendre i entendre el que ens arriba per tots els mitjans. Hi ha tal quantitat de fonts d'informació, que acabem desorientats davant de la quantitat d'opinions i enteniments que se'ns fan arribar. Per a acabar de posar les coses complicades, el màrqueting procura que les fonts menys fiables siguen les que més s'escolten o més ens interessen.

En este escenari de confusió, és en el que ens movem tots els dies molts corredors, curiosament nosaltres en este blog també formem part d'eixe escenari, sense atrevir-nos moltes vegades a abordar temes que estan en contrast amb els missatges dels anomenats “mitjans de massa”. No podem aspirar a ser més eficaços a comunicar ja que les possibilitats són poques o quasi nul·les, perquè no es pot competir amb el màrqueting ni elevar la nostra veu damunt de totes les altres propostes que estan de moda.


No esta en el nostre propòsit tampoc convéncer a ningú, l'essencial és senzillament transmetre una idea o un missatge i deixar que siga cada un de nosaltres el que l'equipare o el confronte perquè l'accepte o el rebutge.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada