IN MEMORIAM

dissabte, 1 de setembre del 2018

XX Camí d'Al-Azraq, ultimes instruccions.

Tots ja coneixem el refrany; “qui molt abraça poc estreny”, i potser serà veritat quan es vol assenyalar l'acció d'una sola persona en un mateix instant, però Dorsal 19 són molts dorsaleros que comprendrem demà una part important de la Vall d'Alcala i els seus voltants.

Ens queda mostrar el circuit de set quilòmetres que podrem recórrer ja siga corrent o caminant, com es pot veure recorre la part contrària dels altres dos circuits perquè puguem recórrer tota la Vall d’Alcala.

Amb els tres circuits recorrerem tots els llocs d'interés, Despoblat d'Adzuvieta, Gelera de Baix, Masos de Capaimona, Font del Paet, el Carrascar, el barranc de Malafí, passarem pel lloc on es va firmar el tractat del Pouet, entre Alfonso d'Aragó Al-Azraq…
A tots estos llocs cal prestar-los atenció quan passem, així com als paisatges que ens n'anem a anar trobant, les pistes de terra estan en perfectes condicions per a córrer el que pot provocar que molts dorsaleros agafen un ritme ràpid que els impedisca disfrutar del paisatge i d'estar atents a uns pocs punts claus.

1º Avitullament
Per als que han decidit córrer tant els 12 com els 19 quilòmetres han d'estar atents primer a la desviació de l'encreuament de la carretera de Pego, on haurem de girar a la dreta en cas contrari despres d'uns quants quilòmetres s'arribara a la bella localitat de la la Vall d'Ebo.
El segon lloc a què caldrà prestar atenció és al control d'avituallament que també esta senyalitzat, veure foto.

1º encreuament- 6,8 qm
Un altre lloc interessant és el primer encreuament de pistes forestals que deurem de seguir cap a la dreta, veure foto.6,8 quilòmetre.
El quart lloc és el següent avituallament i separacio dels dos circuits, el circuit llarg anira cap a la esquerra i el curt seguirà recte cap a la Vall d'Alcala, veure foto.

2º Avituallament
Una vegada que els corredors del circuit llarg passen la Font del Paet han d'estar atents a no seguir els senyals blanques i blaves de la Diputació d'Alacant que es trobaran en la pujada, perquè són del Trail de Tollos que sa celebrat este matí, si el seguixen no passa res arribaran a la bella localitat de Tollos.
Si que hauran d'estar atents al desvio cap als Masos de Capaimona i avituallament que es troba en el mateix desvio,12,9 qm, veure foto, després només els quedara seguir la pista forestal fins a la seua unió amb què es dirigix cap a la Vall d’Alcala, cap a l'esquerra.

3º Avituallament. 12,9 qm
Tots els circuits són molt intuïtius, o siga amb un poc de sentit comú ens anem a poder avituallar sense problemes i arribar al nostre lloc d'eixida sense cap problema.
Només ens queda no cansar-nos molt esta vesprada en la carrera de l'Alqueria i posar hora i buscar un lloc on demà ens puguem prendre un café abans de pujar cap a Alcala.