IN MEMORIAM

dissabte, 24 de juliol del 2010

AUTOBÚS A SET AIGÜES.

Molts ja sabran que el diumenge passat vam estar d'esmorzar, si vam realitzar una d'eixes reunions que tant ens agraden, i en les que tantes conclusions traem perquè vénen a substituir a les avorrides reunions en la Pista d'Atletisme, tant necessàries en algunes ocasions, però el que ens agraden són les que podíem anomenar -esmorzars de club- que ens solen servir per a quasi tot perquè és en realitat on més decisions es prenen.

Una d'estes decisions ha sigut la d'organitzar un viatge al Gran Fons Internacional de Set Aigües, enguany anem a realitzar-lo per primera vegada amb autobús ja que presenta molts avantatges encara que cal dir que té algunes desavantatges ja que haurem de compartir viatge amb els nostres rivals més directes i se'ns va a complicar molt amagar les nostres tàctiques i haurem  de  preparar millor les nostres excuses preferides,  caldrà parar atenció amb la llengua i tindre-la controlada almenys les dos hores del viatge d'anada perquè sinó el sopar pot ser molt dur quan hàgem de rendir comptes i és que en els viatges en bus a una carrera com Set Aigües ens pot fer canviar eixa tàctica que portem preparant durant tot l'estiu ja que ens eixiran rivals on menys ho esperem perquè en Setaigües no basta d'arribar per davant ja que ens basta amb què no ens traguen la distància que tenim en joc.


Quan Walt Disney va escriure allò de  “Aquell dia vaig descobrir que el meu únic rival no eren més que les meues pròpies debilitats, i que en estes, està l'única i millor forma de superar-nos, aquell dia vaig deixar de tindre por a perdre i vaig començar a tindre por a no guanyar, vaig descobrir que no era jo el millor i que potser mai ho vaig ser, em va deixar d'importar qui guanyara o pergera, ara m'importa simplement saber-me millor que ahir” Tènia molta raó però és veritat que no sàvia res de l'existència del Gran Fons de Set Aigües i d'eixe autobús que portara a tots els que vullguen per un preu de 5,00 € a Set Aigües.
P.D: Recordar que l'autobus només té 60 places així que reserveu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada