IN MEMORIAM

dijous, 22 de gener del 2009

ESTEM ACÍ.

Hi ha dies com el diumenge passat que conversem amb molts corredors i hem de respondre a algunes preguntes, però en Santa Pola només em feien una sola pregunta a la què conteste com vaig poder, no puc dir ara amb exactitud qual va ser la resposta que els doní, es que responia de diferents maneres.


A uns els contestava que Santa Pola enguany estava a més d'un mes de la marató de València i per a fer algun tipus prova calia esperar  alguna setmana més, a altres recorde que els deia que en Santa Pola es perdia massa temps en l'eixida i era molt difícil fer bona marca a menys que et col·locares en la línia d'eixida molt de temps abans, també vaig respondre a algú que l'obligació de comprar el xip era un problema, encara que més econòmic que esportiu, a diversos els vaig dir que la Mitja de Benidorm també reunia unes bones condicions, circuit homologat i pla, als que mes insistien els deia que les marques de Benidorm valdrien igual que les de Santa Pola, així que d'una forma o una altra vaig respondre a tots els corredors de la Marina que em preguntaven.

Repetia alguna d'estes respostes a qui em preguntava per Bay també als que em preguntaven per Enrique inclús a qui em pregunta per Vicent Franquesa i a alguns dels que em van avançar en els primers quilòmetres i cada un d'eixos corredors el diumenge ens buscaran en la classificació de Benidorm, encara que he de dir que els costara perquè estem inscrits com a independents no per a amagar-nos sinó perquè no estava el nostre club entre els que ens van donar a triar, en fi una carrera la d'este diumenge que tindrà un poc mes d'expectació del normal. 
En fi que ja tinc ganes que arribe el diumenge que ve per a quan em pregunten,
 On estan els de Pego? Els puga contestar Estem ací.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada