IN MEMORIAM

divendres, 20 d’agost del 2010

759

He estat esta nit donant una ultima mirada a la llista d'inscrits en Set Aigües i m'ha cridat l'atenció el corredor que va hi ha portar el dorsal 759. He investigat un poc i m'he trobat que l'any 2002 ja va córrer el Gran Fons de Set Aigües amb un marca de 1h: 21m, la qual cosa ens demostra que té ja molta experiència en este tipus de carreres, una altra cosa interessant que m'ha cridat l'atenció hi ha sigut que en el 2005 ja s'atrevia amb una marató i que a continuat participant en maratons tots els anys, on ha aconseguit tindre una bona consistència perquè en les ultimes maratons pràcticament esta Calcant la seua marca lo que li fa a més d'experimentat un corredor molt sòlid perquè és capaç de predir quasi amb exactitud les seus marques.

He continuat buscant i m'he trobat que després d'estar uns pocs anys en el club C.E. Ambra ara aporta tota la seua experiència i saber en el club Dorsal 19 de Pego, i encara que és dels corredors amb una fitxa un poc baixa no per això deixa d'entregar-se en totes les carreres com  els altres, és possible que després de Set Aigües, vist el seu estat de forma no quede mes remei que solucionar esta xicoteta diferència.
Segur que demà portara en la camiseta no sols el dorsal 759 si no que també el Dorsal 19 i que als dos representara amb alegria i dignitat, aportant sempre el millor de si.

1 comentari:

  1. s´ha fet lo que he pogut. el estat de forma no era el millor, pero n´hi ha de deprendre de tot
    me ha costat averiguar que era jo.
    ja parlarem de lo de pujar la fitja
    alberto

    ResponElimina