IN MEMORIAM

dilluns, 14 d’abril del 2008

12 - 13 d'Abril




Este diumenge, com molts altres, a l'acabar el dia comence a buscar en internet les classificacions de les carreres que s'han realitzat, este diumenge tènia un interés especial a veure la classificació de Teulada, però passaven les hores i si bé estava la general no col·locaven la dels clubs, i al ser molt pesat buscar un a un tots els de Pego, em vaig decidir a veure altres carreres.
I crec que hi ha sigut dels diumenges mes interessants, cada classificació que veia s'havia corregut mes ràpid que l'anterior, és veritat que ja havia tingut un avis amb un missatge en el mòbil, Bay em diu que a Vinaros en 9 km corre a 3m. 38 s. el km i sèptim de la general, la vesprada no podia començar millor i em faltava veure el Gran Fons de Masamagrel, la Marató de Londres, la Marató de Rotterdam.
Comenze per Massamagrell, veig els 5 primers i no m'ho puc creure, ja que els 15 Km de Massamagrell no són fàcils, o tal vegada si perquè el guanyador corre a 2 m. 52 s. Fa rècord del circuit, i això és córrer molt però és que els tres que el van seguir també van baixar de 3 m. El Km. I vaig baixant i per a trobar al primer a córrer a 3' 15'' m'he de desplaçar fins al lloc 12 i em trobe que no és un altre que Jose Rios, per a tranquil·litzar-me busque la classificació de Teulada, i no ix encara, torne a Massamagell per a buscar les dones.
Gran nivell, la guanyadora corre a 3' 28'' i la tercera a 3' 36'' que no és una altra que Maria Abel, i una altra cosa sorprenent és les dos primeres classificades estan en categoria promesa i és que en Àfrica hi ha una planter increïble en este cas són d'Etiòpia.
Dir també que era Campionat Autonòmic de Gran Fons i que els guanyadors van ser Beatriz Pellicer Amat i Luis Felix Martinez.

Dones.

TUFA, TIGST 0:52:06
TESHOME, SENTAYEHU 0:52:46
ABEL, MARIA 0:54:00

Despues d'açò, per a recuperar-me m'alce i els quàdriceps em recorden lo que van patir en Teulada, però ja he decidisc veure primer les maratons i me'n vaig a Rotterdam.
Una altra vegada rècord, un altre kenyà que ens torna a sorprendre, i és que açò és increïble, 42 km a menys de 3 minuts el km. , però i els que el seguixen, els 5 primers baixen de 2 h. 10 m. i les dones les 5 primeres per davall de les 2 h. 30 m. però senyors que ha passat hui en el món, i jo recuperant-me dels meus quàdriceps a Múrcia, i o sorpresa, sorpresa, la tercera classificada és espanyola, Alessandra Aguilar que ens assegura que en Pekín tindrem representació en les dos maratons, quan ja pensàvem que no tindríem cap dona, i baixant de 2 h. 30 m., molt bona marca.

1 William Kipsang Kenia 2:05:49
2 Daniel Rono Kenia 2:06:58
3 Charles Kamathi Kenia 2:07:33
4 Richard Limo Kenia 2:08:43
5 Paul Kirui Kenia 2:09:46

Dones
1 Lyubov Morgunova Russia 2:25:12
2 Zekiros Adenach Etiopia 2:27:32
3 Alessandra Aguilar Spagna 2:29:03
4 Alice Chelagat Kenia 2:30:18
5 Inês Monteiro Portogallo 2:30:36

Me'n vaig ràpid a Londres.
No pot ser

Estic veient visions i em tem que hui ja no podré continuar, he de recuperar-me del que acabe de veure, demà continuara i ja estaré millor dels quàdriceps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada