IN MEMORIAM

dissabte, 7 de juny del 2008

Londres cambia.




Ahir vaig llegir una notícia que vaig trobar interessant, perquè si bé molts de nosaltres no hem participat en la Marató de Londres segur que coneixem l'expressio "Flora", si és la marca comercial que va unida a la marató de Londres des de fa molts anys, efectivament es tracta de l'espònsor, és la margarina mes famosa d'Anglaterra.
Pero a partir del 2010, després de tants anys la Marató de Londres canviara d'espònsor, i és ací on esta la notícia en el període del 2010-2015 l'espònsor ser Virgin, l'empresa de Richard Branson, i sabeu qual és la quantitat?, pues ací va 17 milions de lliures esterlines per cinc anys, heus ací un bon conveni i no el dels ajuntaments, però és que resulta que convertit en euros són 21,5 milions de €, és per a posar-se a tremolar, 5 milions de € pa cada carrera, així es poden organitzar carreres.
La xifra és considerable, però cal pensar que l'exposició de la imatge de la marató de Londres en el món és considerable sobretot si pensem que en el 2012 la ciutat hostatjara els Jocs Olímpics.
Penseu només que les preinscripcions per al 2009 de corredors anglesos ha arribat ja als 110 mil, una cosa increïble
La cobertura financera dels organitzadors esta realment assegurada, encara que no tinguen cap altre espònsor, ni inscripcions ni drets de TV, així podran continuar oferint els fixos mes alts de totes les maratons com els premis mes alts.
I òbviament continuara sent la marató que oferirà la millor i mes interessant competició de marató.
Esperem veure algun espònsor d'este tipus per ací, ja que és una danya que per ací els grans espònsor no s'acosten a la carrera a peu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada