És
hora de mostrar este circuit de quasi 19 quilòmetres que tantes
preguntes esta generant, per a començar ja és un quilòmetre més
curt que el clàssic de la Vall d’Alcala i
també és un quilòmetre més llarg del que tots esperaven, després
d'haver eliminat el pas per la carretera de Tollos
i la població de Beniaya.
Per
als corredors que els agraden els números
cal dir que ens trobarem amb un desnivell positiu de 523
metres. També que 4 quilòmetres seran d'asfalt, repartits en dos
trams un de 3,5 en l'eixida i un altre de 500 metres en la part
final, així
que tindrem 14 quilòmetres de pista forestal.
No
podem concretar el lloc dels avituallaments ja que fins esta
vesprada no
repassarem el circuit no sabrem fins on pot arribar el cotxe, però
ho
comunicarem
el dijous.
Una
vegada que ja coneixem totes
estes dades és hora començar a preparar-nos
per al diumenge, la primera cosa que hem de saber és que hi ha
pujades i
que les deurem d'escometre amb cautela llevat que hàgem realitzat
este circuit alguna vegada; la pujada més llarga ens la trobarem en
el moment en què abandonem l'asfalt en el punt quilomètric 3,5 i
que ens portara durant 3,5 quilòmetres fins a l'altura
més alta de tot el recorregut, 820 metres, haurem
començat a una altura
de 613 metres.
Després
ens trobarem amb una altra pujada interessant a partir del quilòmetre
10 però només
amb 1400 metres de longitud i amb un desnivell de 87 metres perquè
començara als 700 metres i ens pujarà
fins als 787 metres.
Ara
ja disposem de la informació tècnica d'estos 18,92 quilòmetres que
enguany formen part del V
“Open summersummer
circuit training” de Dorsal 19 en
l'etapa del XX
Camí d'Al-Azraq.
Demà
ja explicarem el circuit de 12 quilòmetres que si l’observeu
coincidix quasi en la seua totalitat amb el de 19 quilòmetres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada