IN MEMORIAM

dilluns, 8 de febrer del 2010

EL RETORN DE CARLOS BAY.




Hola Vicent i membres del Dorsal 19, soc Carlos Bay i com tots me coneixeu soc mes dur que el ferro.
El passat divendres vaig anar a una reunió amb tot els membre del Club de Correr: Fondistes Rapitencs per parlar d’anar el diumenge a la Mitja de Granollers, ja que es la millor de Catalunya i d’Espanya, i vaig decidir arriesgar per veure com estic de forma.
Desprès del divendres 22 de gener pel matí vaig tindrer una lesió en el genoll, he estat fins avui diumenge 7 de Febrer sense entrenar 17 dies.
El dissabte matí a vaig entrenar 6km i en vaig trobar prou be i com soc un corredor dur vaig decidir provar anar a 4:00 el km.
He acabat en bones sensacions i en ganes d’anar a la Marató de València el proper 21 de Febrer. Una salutació ben forta.

He fet la Mitja de Granollers 2010 en: 1h 23m 59sg.




Aquest matí 7 de febrer s’ha disputat la Mitja Marató de Granollers. La cursa ha començat a les 10'45 hores amb sortida al carrer Esteve Tarrades i arribada al carrer Francesc Macià de Granollers. Aquesta cursa està integrada dintre del calendari de la 4a Challenge de Mitges Maratons Gran Premi Diputació de Barcelona.
Com cada edició, la Mitja de Granollers es caracteritza per la participació d'atletes de gran nivell internacional com és el cas dels kenyans Robert Kipkoech, Alex Kirui, David Kirel i Erick Kibet. També l'atleta castellà José Manuel “Chema” Martínez (Nike Running), i els catalans José Ríos (CA Manresa), Roger Roca (Strans.com) i Nacho Càceres (FCB). En dones, també destaquen les atletes kenyanes Joyce Chepkirui, Mònica Jepkoech i Beatrice Jepchumba, la britànica Holly Rush-May, i les espanyoles Maria Teresa Pulido (Canal Isalbel II) i l'actual Campiona d'Espanya de mitja marató Azucena Diaz (CAP Alcobendas).|
Cal destacar que durant les dues últimes temporades, la Mitja de Granollers ha encapçalat la classificació de mitges maratons realitzades a Espanya, que elabora anualment la Real Federación Española de Atletismo, i per tant, està considerada com la millor mitja marató que se celebra a l'Estat Espanyol.

Resultats i classificacions 2010: 

 Categoria Masculina 

 .1. Robert K. Cheruiyot(KEN) Nike Int 1h.02:02

 .2. Erik Kibet (KEN) Adidas Int. 1h.02:03

 .3. Chema Martínez (ESP) Nike 1h.03:13

 .4. Mohamed Benhbarka (MAR) CA Blanc i Blau 1h.03:32

 .5. Driss Lakohouaja (MAR) AA Catalunya 1h.05:33

 Categoría femenina 

 .1. Joyce Chepkirui (KEN) Adidas Int. 1h.12:58

 .2. Mónica Jepkoech (KEN) Adidas Int. 1h.13:09

 .3. Azucena Díaz (ESP) CA Alcobendas 1h.13:13

 .4. Holly Rush-May (GBR) 1h.14:05

 .5. Georgina Delgado (ESP) Agullana 1h.24:12 

1 comentari:

  1. CARLOSSS !!!
    No Saps el que m'alegre que pugues correr una Marató, cuand vaig saber de la teua lesió en vaig sentir mal.
    Vinga, ets d'una pasta Especial.
    Una abraçada.
    Emili.
    ( Encara que no soc del Dorsal 19 vos estime a tots com a companys meus )

    ResponElimina