IN MEMORIAM

diumenge, 23 de novembre del 2008

UN BON ENTRENAMENT.

Ja hem corregut la nostra carrera setmanal, esta vegada a Elda, ha sigut un bon entrenament pues ja va sent hora de començar a entrenar una altra vegada, han passat 42 dies ja des de la marató de Carpi, i com es diu per ací cal estar un dia per quilòmetre sense tocar el ritme de marató i hui hem tornat a provar, i no m'explique com vaig poder córrer 42 quilòmetres a eixe ritme?, hui només han sigut els primers 15.

També és veritat que no volia que em doblaren els primers, cosa que no he aconseguit, com el 15 i la meta estaven junts i veient els kenyans que hi havia he calculat que si feien 1 hora i 5 minuts, jo eixint a 4,20 no m'atraparien , però és que han acabat en 1 hora 5 minuts i clar m'han passat com un vendaval ja prop de meta, encara ha tingut sort que el dorsal el tènia subjecte amb quatre imperdibles i encara sort, ja que he tingut la idea de subjectar-me la gorra, perquè no he perdut les adhesius perquè no les portava, com han passat, eren dos, i he pogut comprovar que no tocaven el sòl, volaven, impossible ni tan sols seguir-los amb la mirada, després de la passada que m'han fet el millor era relaxar-se i fer els últims 6 quilòmetres a pas lleuger, com he dit un bon entrenament.
He tornat a córrer amb el GPS, i no vull entrar en el debat que carrera és curta o llarga, només un detall les oficialment homologades són llargues, almenys amb el meu GPS, El Pinós: 21 km 310 m, Gandia: 21 km 6 metres, Elda: 21 km 360 m..
Una altra cosa, res més passar per meta s'ha trencat la informàtica i hem hagut d'esperar que es resolguera el problema, el problema s'ha resolt en dos minuts però el meu temps oficial també s'ha augmentat en dos minuts, ho dic per si algú ho comprova.


MITJA D'ELDA.


CARMEN SALA 1:26

VICENT SALA 1:35

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada