IN MEMORIAM

dilluns, 14 de desembre del 2009

NOMES FALTEN 60 I PICO DIES.

Acabem una setmana de molta activitat per al nostre club, va començar el dijous en Jesús Pobre amb la reunió de la Volta a la Marina i continua el divendres a València amb l'entrega de trofeus de la Diputació de València després el dissabte ens vam dedicar a realitzar els nostres llargs i el diumenge ens vam ocupar de les mitges maratons, en este cas en llocs tan distints com, Tortosa, Ontinyent i Torre-Pacheco, una setmana amb molt de moviment i no passem a especificar els entrenaments que vam realitzar la resta dels dies i és que només queden 60 dies per les maratons i ja estem a en ple entrenament, danya de la frenada de hui per culpa del fred i de la pluja, però és el que té entrenar una marató per a febrer.

El nostre corredor en l'exili ens ha enviat un parell d'informacions que podeu llegir a continuació, i és que Bay esta en una forma envejable, sempre per davall dels 4 minuts el quilòmetre, un autentique “amo” de la carrera a peu, interessant també la notícia que ens envia sobre la marató de Castelló, pues mos fea falta als valencians ja que al desaparéixer la de Benidorm sol ens quedàvem amb la marató de València i pense que era poc per a tant de corredor.

Hola Dorsal 19:

Diumenge 13 de desembre de 2009.
II Mitja Marató de Jesús-Tortosa: 1h 21m 42sg. Total 200 participants: 5è en la general i 2 en la categoria de veterans.
Mitja Marató molt dura amb dos pujades d'uns 900metres, circuit de dues voltes de 10km + 1km d'arribada, amb un 100% d'asfalt.
Cal dir que tota la Mitja ha estat plovent i amb fred. He realitzat tota la carrera amb un company d'entrenament de Vinaròs. En fi una mitja més i super content.
El proper diumenge 20 de desembre aniré federat i amb el CE.Vinaròs al Cross de Benicarlò a veure noves sensacions amb el meu company d'entrenaments.

Maratón Internacional de Castellón

Noticia procedente del diario "El Mundo", edición de Castellón del 10 diciembre 2009


El I Maratón Ciudad de Castellón se disputará el 12 de diciembre de 2010
Efe Castellón
Actualizado jueves 10/12/2009 22:51 horas

El alcalde de Castellón, Alberto Fabra, acompañado por el atleta español Chema Martínez, han dado a conocer este jueves que la capital de La Plana prevé organizar, en 2010, la primera edición del 'Maratón Ciudad de Castellón' en el que esperan contar con importantes deportistas nacionales e internacionales.
La carrera está programada para que se desarrolle el 12 de diciembre de 2010, dentro de un año, y en su presentación, Alberto Fabra, explicó que "la ciudad se ha convertido en un referente de eventos deportivos de alto nivel dentro de la política que sigue el equipo de Gobierno de organizar grandes competiciones deportivas como viene sucediendo en los últimos años".
El circuito, que se presenta es un recorrido muy rápido y llano, con el objetivo de que sea atractivo para los participantes, tendrá la llegada en el Paseo Ribalta y transcurrirá por los lugares más emblemáticos de Castellón y del Grao; La Farola, Puente de la UJI, Estatua de Tombatossals, Basílica de Lledó, Auditorio, Plaza María Agustina, plaza de la Mar, avenida Casalduch y calle Herrero.
Se han establecido premios para los ganadores en categoría absoluta, pero también se han dotado premios para los primeros atletas de la Comunidad Valenciana y atletas locales, del mismo modo que se ha potenciado la participación femenina, igualando la cuantía de los premios en todas las categorías.
En total, serán más de 33.000 euros los que se repartirán entre los primeros clasificados en todas las categorías.
El atleta olímpico español Chema Martínez ya ha confirmado su presencia en esta primera edición y en la promoción de la carrera tanto en el ámbito nacional como en el internacional.



Gran carrera a Ontinyent on Laura i David continuen demostrant-nos que el seu estat de forma es va consolidant ja que el circuit no era res fàcil i els seues marques no fan una altra cosa que confirmar com estan entrenant de bé.

En Torre-Pacheco, una altra vegada un bon entrenament això si el circuit era molt pla i el dia perfecte per a córrer.


Mitja de Jesus-Tortosa.
Carlos Siscar: 01:21:42.
Mitja de Ontenyent.
David Camps: 01:37:00.
Laura Pascual: 01 42:00.
Mitja de Torre-Pacheco.
Carmen Sala: 01:26:09.
Vicent Sala: 01:33:02.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada