IN MEMORIAM

diumenge, 27 de juliol del 2008

Els barcos a la mar i...

     Ja se que resulta molt còmode anar a la platja o refrescar-nos en la terrasses dels bars, també és mes descansat estar amb l'aire condicionat veient el Tour i deixar les carreres per a despres de l'estiu, però els ports també són els llocs on mes segurs se senten els barcos, és on estan protegits de les tempestats i dels vendavals, però els barcos no s'han construït per a estar en els ports sinó que es fabriquen per a estar en el mar, per a enfrontar-se a totes les dificultats que es presenten.



     I nosaltres estem fets per a acudir a carreres i resoldre tots els problemes que estes ens presenten, ja siga de calor, de costeres o de rivals, nosaltres com els barcos necessitem eixir a la mar on estan totes les dificultats però també totes les alegries i deurem tornar als nostres ports per a descansar i entrenar per a tornar a eixir ja siga amb temporal o amb calma "chicha ".
     I per que dic açò, perquè estic veient que cada vegada som menys els que els caps de setmana acudim a carreres, o tal vegada siga que estem en els nostres ports preparant-nos per a eixir a la mar de Set-aigües, perquè si és així ací, ahi va un avís per a navegants, els meus parcials en la carrera d'Estivella, molts ja sabreu de les seues pujades i de les seues baixades, jo també em prepare per al temporal de Setaigües però m'agrada eixir a navegar tots els caps de setmana.
4:05
4:06
4:09
4:27
4:12
4:20
4:26
4:31
4:59
3:40
0:27
Qui avisa no es traidor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada